Wil je graag met ons in contact komen? Heb je vragen of suggesties? Wij staan altijd klaar voor je. Welke informatie je ook zoekt, wij helpen je graag en bieden je snelle en uitgebreide ondersteuning. Hieronder is een contactformulier voor algemene vragen die je gemakkelijk en snel kunt invullen.
Waarom een contactformulier invullen?
Er zij mensen die het niet leuk vinden om een contactformulier in te vullen. Zij kiezen ervoor om rechtstreeks met iemand van het bedrijf te e-mailen. Dat mag natuurlijk ook! Maar overweeg onderstaande punten eerst alvorens je daarvoor kiest.
- Jouw bericht gaat niet in de spam
Wil je er zeker van zijn dat jouw bericht is ontvangen, dan kun je beter het contactformulier invullen. De kans dat jouw bericht in de spam box belandt is 40%. Als je onderstaande contactformulier invult ben je zeker dat wij jouw mail hebben ontvangen en gegarandeerd van een antwoord.
- De inhoud van het bericht is in een keer duidelijk
Doordat je de mogelijkheid krijgt om de verschillende velden in te vullen, is jouw bericht in een keer duidelijk en goed omschreven. Zo hoeven wij ook niet te zoeken naar de redenen waarom je ons contact. Ook krijg je sneller een reactie van ons.
- Snel een antwoord ontvangen
Als je ons contact via het contactformulier, ontvangen twee mensen van de klantenservice jouw bericht. Dat wil zeggen dat je binnen 24 uur een antwoord of reactie van ons kunt verwachten. Houd wel rekening met de drukke dagen.
Je hoeft ons niet alleen te contacten voor vragen. Ideeën, suggesties enz. zijn altijd welkom. Wij kijken er naar uit om jouw mail te beantwoorden.